Üdvözöljük, kedves Vendégünk!    Bejelentkezés   Regisztráció

Szállítási feltételek2013-06-14

A megrendelés

A megrendelés elküldésekor a vásárló csak a vásárlási szándékát jelzi a szállító felé, a megrendelés csak a Női Egészség Centrum Kft. rendelés visszaigazolása után válik a PTK szerinti polgárjogi szerződéssé (vásárlás). A különböző régió- és böngésző beállításokból eredő áreltérések miatt a Női Egészség Centrum Kft. semmilyen felelősséget nem vállal. A weboldalon megjelenő készletinformációk eltérhetnek a raktárainkban lévő készletektől, mert a készletinformációk frissítése nem folyamatos. A legutolsó készletinformáció frissítés dátumát az adott termékoldalon találja. A kifutó és a szezonális termékek esetében a vásárlást csak a készlet erejéig tudjuk teljesíteni. Amikor Ön webáruházunkban vásárol a rendelés gomb megnyomásával nyilatkozik arról, hogy ezeket a feltételeket tudomásul veszi és azokat az árakat tekinti mérvadónak ami a Solidea webáruház rendelés visszaigazoló e-mailjében szerepel. Természetesen ha a visszaigazoló e-mailben leírtakkal nem ért egyet, a rendelésének törlését, módosítását 8 munkanapon belül bármikor indoklás nélkül kérheti.

Csomagküldési díjak

A csomagküldést a Magyar Posta Logisztikai Üzletágával (MLP) vagy a PDS Hungary Kft-vel intézzük. Aktuális díjszabást csak a Magyarországi csomagküldésre adunk meg, a külföldi díjszabásról érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.

Belföldi csomagküldési díj utánvét nélkül (5 kg-ig) 790 Ft+ÁFA (bruttó 1004 Ft)

Belföldi csomagküldési díj utánvéttel (5 kg-ig) 1106 Ft+ÁFA (bruttó 1404 Ft)

Szavatosság

Szavatosságot a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján csak a gyártási hibából eredő problémákért vállalunk, melynek időtartama 6 hónap. A Solidea harisnyák és kiegészítők alapanyagai speciális kialakítású anyagok, ezért fontos azoknak a szabályok betartása, amelyek a gondos használathoz hozzátartoznak.

Ha Ön úgy véli, hogy a hibás teljesítés szavatossági problémákra vezethető vissza, akkor ezt 8 napon belül jelezheti ügyfélszolgálatunknál. Ha kifogását jogosnak ítéljük, amennyiben lehetséges a terméket kicseréljük, vagy a termék értékét újból levásárolhatja mintaboltunkban, webáruházunkban. Tudnia kell, hogy vitás szavatossági ügyekben a hiba valódi okának megállapításához a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján kérheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakvéleményét. Ennek a kezdeti költségeit azonban, Önnek kell viselnie. Abban az esetben, ha a szakvélemény megállapítja, hogy a kifogás jogos a vizsgálati díjat a Női Egészség Centrum Kft. megtéríti Önnek.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakvéleményeinek díjtételeit megtalálja a www.nfh.hu-n

A vásárló jótállási igényét a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával együtt érvényesítheti.

Csere speciális feltételei

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről 4. § - a alapján - az 5. §-ában foglalt kivételekkel, a vásárló a webshopban vásárolt termékek esetében 14 napon belül élhet a csere lehetőségével, abban az esetben ha a vásárlást számla vagy nyugta bemutatásával igazolja, és a terméket eredeti sértetlen csomagolásban, sérülésektől mentes állapotban és összes tartozékával együtt küldi vissza.

Elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 4. § - a alapján - az 5. §-ában foglalt kivételekkel - a vevő a termék kézhezvételét követő 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Írásban történő elállás esetén azt határidőben teljesítettnek kell tekinteni, ha a vevő az elállási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Érvényesen gyakorolt elállási jog esetén a vevő részére haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül vissza kell téríteni a megfizetett vételárat.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költség és a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megfizetése a vevőt terheli.

A szavatossági igényekkel kapcsolatos ügyintézés

A vevő a szavatossági igényekkel kapcsolatos igényeit mintaboltunkban munkaidőben (Amoena Női Egészség Centrum szaküzlet, 1042 Budapest József Attila utca 79-81.), telefonon munkaidőben (+36 70 384 41 41) és elektronikus üzenetben e-mail-ben elektronikus üzenetben érvényesítheti.

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésére a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet irányadó.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg vevőszolgálatunkat elektronikus üzenetben.

A felhasználó a megrendelése elküldésekor elfoglalja a Női Egészség Centrum Kft. és a vásárló között a Női Egészség Centrum Kft. szállítási feltételei szerint létrejött polgárjogi szerződés szerződést.

Méret kereső
méret: szín:
termék:
keresés
A kosarad üres
Információk