Üdvözöljük, kedves Vendégünk!    Bejelentkezés   Regisztráció

Gyakran ismételt kérdések2012-08-15

Van -e valamilyen garancia a termékekre?

Szavatosságot a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján csak a gyártási hibából eredő problémákért vállalunk, melynek időtartama 6 hónap. Az Solidea harisnyák alapanyagai speciális kialakítású anyagok, ezért fontos azoknak a szabályok betartása, amelyek a gondos használathoz hozzátartoznak. A harisnyák esetében is fontos a gondos tisztítás, ápolás és tárolás.

Lásd jó tanácsok:

Bővebb információ "Praktikus tanácsok a SOLDEA harisnyák használathoz"

Ha Ön úgy véli, hogy a hibás teljesítés szavatossági problémákra vezethető vissza, akkor ezt jelezheti ügyfélszolgálatunknál. Ha kifogását jogosnak ítéljük, amennyiben lehetséges a terméket kicseréljük, vagy a termék értékét újból levásárolhatja mintaboltunkban, webáruházunkban. Tudnia kell, hogy vitás szavatossági ügyekben a hiba valódi okának megállapításához a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján kérheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakvéleményét. Ennek a kezdeti költségeit azonban, Önnek kell viselnie. Abban az esetben, ha a szakvélemény megállapítja, hogy a kifogás jogos a vizsgálati díjat az Amoena Kft. megtéríti Önnek.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szakvéleményeinek díjtételeit megtalálja a www.nfh.hu-n

Van-e lehetőség arra, hogy ha a webshopban vásárolt termék még sem jó, kicseréljék azt?

A fehérnemű higéniás termékeknek minősül, ezért méretproblémák miatt csak akkor tudjuk kicserélni, ha azt Ön láthatóan nem viselte. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 4. § - a alapján - az 5. §-ában foglalt kivételekkel - a vásárló a termék kézhezvételét követő 14 munkanapon belül kérheti a küldött termék cseréjét, vagy elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben csak az eredeti és sértetlen csomagolásban visszaküldött hibátlan termékeket tudjuk kicserélni.

Nem érkezett meg a regisztrációmat aktiváló e-mail, mit tegyek?

Egyes ingyenes levelező rendszerek (pl. freemail, citromail, stb.) esetén gyakran több órának is el kell telnie addig, míg a regisztrációt visszaigazoló e-mail megjelenik a postafiókjában.

Lehetséges, hogy a levelező programja, vagy levelezőrendszere kéretlen levélnek (SPAM) tartja a regisztrációt visszaigazoló e-mailünket, ezért nem a bejövő üzenetei közé menti el azt. Ilyenkor az üzenetet keresse ezen a helyen (pl. spam, kéretlen levelek mappa).

Az is előfordulhat, hogy a regisztráció során az e-mail címét hibásan írta be ezért a választ a rosszul megadott e-mail címre küldtük.

Ha mindezek ellenére mégsem tudja aktiválni a regisztrációját, küldjön üzenetet ügyfélszolgálatuknak, adja meg a nevét, írja meg melyik e-mail címről regisztrált és kérje az aktiváló kódját.

Méret kereső
méret: szín:
termék:
keresés
A kosarad üres
Információk